چهارشنبه، مرداد ۲۷، ۱۳۸۹

Prince of persia

امروز فیلم شاهزاده پارسی رو دیدم بالاخره. خیلی خوشحال شدم که هالیوود تاریخ و اسطوره های کشورم رو به این زیبایی ساخته و پرداخته.
دستان و تهمینه دنیایی داستان و اطوره و آموزش می تونن برای بچه ها و جوونهای ایران داشته باشن. حشاشین یا Assassin، میتونه دنیایی باشه برای بچه ها در مقابل نینجا ها و بقیه کاراکترهای غیر ایرانی. منظور طرد غیر ایرانی ها نیست، منظور استفاده از ایرانی هاست. حیف که عرضه این کارهارو، این خلاقیهارو نداریم، حیف. چسبیدیم به این که چرخ رو دوباره اختراع کنیم. با دنیا چپ افتادیم فکر می کنیم این باعث میشه همه چیزو خودمون درست کنیم.
همینطور متعجبم که چطور برخلاف 300 که داد و هموار همه، از وبلاگ نویسها تا مقامات دولتی رو در آورد، از این فیلم دلنشین تعریفی در خور و شایسته اش نمیشه. البته بعید نیست صدا و سیما به سیاق همیشگی اش فیلم رو مثله کنه و عید ی نشونش بده.

در هرحال از تمام عوامل این فیلم به ویژه نویسنده فیلم نامه اش ممنونم.

 قالب وبلاگ هم جدید شد. بلاگر خیلی تکامل پیدا کرده بخش طراحی آنلاین وبلاگش، امروز کلی حال کردم باهاش.

چند هفته ای هم هست که با روزنامه همشهری و مجله هاش آشنا شدم. خیلی دلنشینه خوندن مطالب مجله هاش در این برهوت. به ویژه سرزمین من، داستان، خردنامه و ماه.

۳ نظر:

somaie گفت...

man ke nashod beram 30nama in film ro bebinam, vali hala ke to inghadr azash tarif kardi va in matlabe jaleb ro neveshti hatman yejoori giresh miyaram ke bebinam

علی آزادگان گفت...

آره حتمن سعی کن پیداش کنی و ببینی. از دید تماشاگر غیر ایرانی یک فیلم معمولی با جلوه های ویژه نه چندان عجیب غریبه، اما از دید تماشگر ایرانی دنیای دیگه ایه، حداقل از دید من اینطور بود.

Nojum&Telescope گفت...

سلام آقای آزادگان خوشحال شدم شما رو تو وبلاگم دیدم منتظر بازدید های بعدیتون هستم