پنجشنبه، خرداد ۲۰، ۱۳۸۹

سفر به ماه دروغ بود؟!

سالیانی است در غرب عده ای برای تهیه خوراک مجله ها و کتابهای زردشان چو انداخته اند که سفر انسان به ماه ساختگی و دروغی بزرگ بوده که ناسا به پا کرده. هر از گاهی هم برای فروش بیشتر, آتش این بساط را بیشتر می کنند.
متاسفانه در پنج شش سال اخیر که دشمنی با آمریکا شکل بچه گانه ای به خود گرفته, بعضی رسانه ها و نشریات تبلیغ گسترده ای روی این موضوع کرده اند. عوام ایرانی هم که منتظر همچین حرفهای خاله زنکی که نقل مجالسشان شود.
یکی از نوشته هایی که این موضوع را خیلی خوب توضیح داده توسط خانم لنا عباسی اینجا نوشته شده.
همین زیر هم از این به بعد دوستانی که به این فضیه شک دارند ( بعضی البته به چنان یقینی در این باره رسیده اند که به نظرشان شکی نیست که ناساچی ها بزرگترین دروغ تاریخ را به خورد انسانها داده اند), نظراتشان را مطرح کنند ( با سند و مدرک) تا پاسخ بگیرند ( با سند و مدرک).
یک چیزی را اما همیشه من به کسانی که طرفدار این موضوعند گوشزد می کنم. طبیعتن پاسخی هم نگرفته ام. نکته این است, شوری در گرماگرم رقابت ( از هر نظر, تسلیحاتی, فضایی, علمی, فرهنگی, ...) با آمریکا نفهمید که ناسا کلاه سرش گذاشته, اما فارس نیوز بعد از 40 سال فهمیده امریکایی ها دروغ گفته اند؟! مطمئن باشید شوروی ها همه تحرکات ماهوارها و سفینه های آمریکایی و مکالماتشان را کاملن زیر نظر داشته اند, اگر چنین سفری رخ نداده بود آبرویی برای آمریکا در دنیا نمی گذاشتند.

۱ نظر:

حمزه زاده گفت...

از من هم چنین سوالی رو پرسیده بودن!